Můj antikvariát

vyhledávání v českých antikvariátech

Public relations jako ovlivňování mínění.

Ftorek, Jozef
2., rozš. vyd. Grada, 2009. 195 s.
Edice: Manažer. Komunikace

Baila.net - více informací o knize, hodnocení, vlastní seznamy

  1. Public relations jako ovlivňování mínění
    - 2009 - 224 str.
    Autor: Jozef Ftorek Grada, 2009, 2. rozšířené vydání Stav: Výborný. Kniha nebyla čtená. Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru PR - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. vztahy s veřejností, ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha sférách společenského života, zejména v politice, obchodu nebo vzdělávání. Kniha je inspirací k vlastnímu hledání komunikačních východisek tam, kde šablonovitá ... [více]
    Aukro (MiK1904, Tišnov) - 120 Kč (aukce)
  2. Public Relations jako ovlivňování mínění
    FTOREK Jozef - 2009
    vyd. Grada, brož.
    Antikvariát Nika (Praha 5) - 100 Kč