[Error:Line too long on line 153]
Kotler, Philip: Marketing podle Kotlera, 2000 - Můj antikvariát

Můj antikvariát

vyhledávání v českých antikvariátech

Vyzkoušejte novou verzi vyhledávače

Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy.

Kotler, Philip
Vyd. 1. Management Press, 2000. 258 s.

Baila.net - více informací o knize, hodnocení, vlastní seznamy

  1. MARKETING PODLE KOTLERA
    MARKETING PODLE KOTLERA (Philip KOTLER)
    2000, DOTISK 1.VYDÁNÍ, 260 STRAN, PEVNÁ VAZBA S PŘEBALEM, VELMI DOBRÝ STAV Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek. Publikace Marketing podle Kotlera, nová kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu, skutečný mezinárodní bestseller a marketingová kniha posledních několika let, jejíž český překlad (s podtitulem Jak vytvářet a ovládnout nové trhy) znovu vydává  nakladatelství Management Press (pevná vazba s přebalem, 260 str. formátu B5, doporučená cena 320 Kč, z angl. orig. přeložil Pavel Medek), je tvůrčí syntézou autorových dosavadních marketingových studií se zkušenostmi s praktickými podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež mu poskytla intenzivní poradenská spolupráce se špičkovými světovými manažery a jejich firmami (jde zejména o takové giganty či odvětvové lídry, jako jsou IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America či farmaceutický koncern Merck). Jako konzultant Kotler působil či působí i v řadě evropských, asijských a jihoamerických podniků, proslulé jsou jeho semináře a intenzivní přednášková turné, při nichž se zaměřuje především na problémy marketingových strategií a plánování, organizace marketingu a mezinárodního marketingu. Profesor Kotler patří i mezi významné průkopníky tzv. elektronického marketingu, tj. marketingového, podnikatelského využití možností celosvětové počítačové sítě internet. Na prahu informačního věku tak zkoumá nové podnikatelské modely, studuje a koncipuje nové formy prodeje, kdy „kamenné“ obchody jsou postupně doplňovány nebo v některých oborech dokonce i vytlačovány on-line obchodními centry, kdy se mění úloha prodejců a obchodních zástupců, role a formy reklamy a celého komplexu komunikace se zákazníky či potenciálními zákazníky, a se zřetelem k maximalizaci hodnoty poskytované zákazníkovi akcentuje také proměny logistických procesů, včetně procesů objednávání, řízení zásob, vyřízení zakázky apod. Za posledních třicet let se Kotlerovo jméno stalo synonymem pro marketing vůbec a jeho nositel je již celé tyto tři dekády uznávanou světovou vůdčí autoritou v otázkách marketingových strategií a jejich realizace. Tvůrce a průkopník nových koncepčních přístupů, marketingových principů a metod, iniciátor rozšíření marketingového myšlení na takové oblasti, jakými se staly sociální marketing, personální marketing, marketing idejí, marketing neziskových organizací, marketing sídel a regionů atd., ve své nejnovější knize výstižně, ale přitom poměrně stručně pojmenovává marketingové výzvy a nastiňuje slibné příležitosti, jež pro marketing přináší nadcházející nové tisíciletí a jež před ním otevírají globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména pak internetu. Nová kniha Marketing podle Kotlera tak přináší to nejpodstatnější „z Kotlera“: neopomíjí žádný z významných aspektů marketingové problematiky a ve svém celku představuje cenný zdroj inovačních nápadů a praktických podnětů orientujících a inspirujících marketingové manažery k vyšší marketingové výkonnosti. Péčí nakladatelství Management Press se nám tak dostává do rukou významný souhrn jeho nejnovějších praktických zkušeností a myšlenkových výbojů a všem českým marketingovým manažerům a podnikatelům pak vydatný svazek marketingových inspirací pro tvorbu úspěšné podnikatelské strategie.
    Knihy Arcanum (Třebíč) - 299 Kč
  2. Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy (2000)
    Kotler - 2000 - 258 str.
    Management Press 2000, I. vydání, 258 stran, velmi dobrý stav. (x343)
    Antikvariát Olomouc Holice (Olomouc) - 180 Kč
  3. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy
    Kotler, Philip - 2000
    Management Press 2000
    Antikvariát Brno (Brno, Praha, Zlín) - 180 Kč
  4. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
    KOTLER Philip - 2000
    vyd. Management Press, pěkný stav
    Antikvariát Nika (Praha 5) - 195 Kč