Můj antikvariát

vyhledávání v českých antikvariátech

Vyzkoušejte novou verzi vyhledávače

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu.

Kumar, Nirmalya
1. vyd. Grada, 2008. 236 s.
Edice: Expert

Baila.net - více informací o knize, hodnocení, vlastní seznamy

  1. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    Nirmalya Kumar - 2008 - 240 str.
    Profesor Kumar se snaží ukázat, jak se marketing jako disciplína může stát "stragetičtější, procházející napříč podnikovými funkcemmi a orientovanější na kolonku hospodářského výdělku"  než kdykoli předtím. 
    Krmítko pro duši (Jihlava) - 250 Kč
  2. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    Nirmalye Kumar - 2008
    Grada Publishing, Praha 2008. Původní pevná vazba, menší 4°, 236 stran. Krásný stav (viz foto)!
    Antikvariát Valentinská (Praha 1) - 300 Kč