Můj antikvariát

vyhledávání v českých antikvariátech

Intuitivní reklama.

Toman, Miloš
Vyd. 1. Management Press, 2006. 250 s.

Baila.net - více informací o knize, hodnocení, vlastní seznamy

  1. Intuitivní reklama
    Miloš Toman - 2006
    Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu. Nakl. Management Press, Praha 2006. Původní brož, 250 stran, vydání první, rozměry: 15 x 21 cm. Velmi dobrý stav, lehce ušpiněné desky (viz foto).
    Antikvariát Valentinská (Praha 1) - 120 Kč
  2. Intuitivní reklama
    Toman, Miloš - 2006 - 250 s. str.
    Management Press, Praha 2006, 1. vyd.
    Vazba: brožovaná
    Stav: velmi dobrý
    Antikvariát Poděbrady (Poděbrady) - 120 Kč
  3. Intuitivní reklama
    Toman Miloš, - 2006 - 247 str.
    Management Press 247 stran, původní brož 8°, stav velmi dobrý
    Jihočeské antikvariáty (Lomnice nad Lužnicí, ČB, Pr8) - 150 Kč